Προπονητική Ημερίδα της ομάδας Sportstraining-Karagiannis

Προπονητική Ημερίδα της ομάδας Sportstraining-Karagiannis

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Απριλίου στον όρoφο του café Mcoza Ημερίδα προπονητικού ενδιαφέροντος στα μέλη της ομάδας ‘’sportstraining-Karagiannis’’

Τα θέματα που τέθηκαν σ την ημερίδα ήταν αυτά που απασχολούν τους ερασιτέχνες δρομείς μέσα σ έναν εβδομαδιαίο κύκλο προπόνησης.

Αναφέρθηκαν και επεξηγήθηκαν από τον προπονητή της ομάδας Γιάννη Καραγίαννη θέματα όπως :

  • Επεξήγηση ορολογίας τρεξίματος , σε τι ρυθμούς και καρδιακές ζώνες γίνονται τα παρακάτω τρεξίματα και σε τι βελτιώσεις αποσκοπούν: (ελεύθερο τρέξιμο – tempo run – interval training– τρέξιμο αποκατάστασης – long run – τρέξιμο αντοχής στην δύναμη )
  • Επεξήγηση της VOmax (μεγίστη πρόσληψη οξυγόνου). Αερόβιος μηχανισμός και πως βελτιώνεται , αερόβιο κατώφλι. Αναερόβιος μεταβολισμός.
  • Ωφελιμότητα της Δύναμης στον δρομέα Αντοχής. (Αντοχή στην δύναμη , Μέγιστη δύναμη)
  • Αγώνες:Αγωνιστική συχνότητα (πόσο σύντομα πρέπει να επαναλαμβάνεται ο επόμενος αγώνας), Τι κάνουμε πριν και μετά τον αγώνα.
  • Διατροφή: Αναφορά στα συμπληρώματα διατροφής πότε και πως τα λαμβάνουμε. Ενεργειακή λήψη τροφίμων  κατά την διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα. Ηλεκτρολύτες και Κάλυψη ιχνοστοιχείων κατά την διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα
  • Αποκατάσταση και μεταβατική περίοδος.
  • Εναλλακτικές μορφές προπόνησης
  • Τέλος πολύ γενικά και απλά αναφέρθηκε από τον προπονητή ότι ο αθλητισμός και το τρέξιμο είναι δώρο στον άνθρωπο αρκεί να χρησιμοποιείτε με λογική και μέτρο ανάλογα με την ηλικία και το επάγγελμα , για να μπορεί ο άνθρωπος να τον χαίρεται έως τα γεράματα του

 

Ακλούθησαν ερωτήσεις και απαντήσεις θεμάτων που απασχολούσαν τους παρευρισκόμενους δρομείς.

Read 911 times